Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/jnade/1.jnade.z8.ru/docs/b1567d8eb25c5d5771d7f57f1cb149bd0a0bd643/linkfeed.php on line 277
Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/jnade/1.jnade.z8.ru/docs/b1567d8eb25c5d5771d7f57f1cb149bd0a0bd643/linkfeed.php on line 283
Matrix Upper-Intermediate Tests online
MATRIX INTERMEDIATE WORKBOOK
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10
TEXTS ONLY
Unit 1. BORN
TO BE BRILLIANT. Reading. In
the mind's eye.
Unit 1.
BORN TO BE BRILLIANT. Vocabulary. Phrasal
verbs with more than one
meaning.
Unit 1. BORN TO BE BRILLIANT. Grammar. Modals. Remember + ing or to-inf.
Unit 1. BORN TO BE BRILLIANT. Writing
descriptions. Travel and sightseeing.
Unit 2. THE WRONG MAN. Reading. A
sense of identity.
Unit 2. THE WRONG MAN. Vocabulary. Crime.
Match the people with the definitions.
Unit 2. THE WRONG MAN. Grammar. Present
simple, present continuous and present perfect.
Unit 2. THE WRONG MAN. Writing a profile. Words
describing appearance.
Unit 3. TIMES PAST. Reading. BRINGING
the past to life.
Unit 3. TIMES PAST. Vocabulary. TV
programmes.
Unit 3. TIMES PAST. Grammar. Regular
and Irregular Verbs.
Unit 3. TIMES PAST. Writing
a Talk. The Millenium Dome.
Unit 4. SMALL BEGINNINGS. Reading. The
man who really founded New York.
Unit 4. SMALL BEGINNINGS. Vocabulary. Nouns, verbs, adjectives.
Unit 4. SMALL BEGINNINGS. Grammar. The
Future. Will.
Unit 4. SMALL BEGINNINGS. Writing
a letter of complaint.
Unit 5. FAME AND FORTUNE. Reading. A
dream come true? How winning a lottery can affect your life?
Unit 5. FAME AND FORTUNE. Vocabulary. Prepositions. Money.
Unit 5. FAME AND FORTUNE. Grammar. Modals.
Language patterns: verb + noun/pronoun + infinitive with to.
Unit 5. FAME AND FORTUNE. Writing
a composition. The Lottery.
Unit 6. TAKING RISKS. Reading. GENERATION
EXTREME.
Unit 6. TAKING RISKS. Vocabulary.
Phrasal verbs with take.
Unit 6. TAKING RISKS. Grammar. Relative
pronoun. Who, whom, which or that Quiz. Purpose and result.
Language patterns: verb
+ direct object + (to) do.
Unit 6. TAKING RISKS. Writing
a biography.
Unit 7. MEANS OF COMMUNICATION. Reading. Getting your Message Across.
Unit 7. MEANS OF COMMUNICATION. Vocabulary. Adjectives ending in -ed an
-ing. Feelings. Body language.
Unit 7. MEANS OF COMMUNICATION. Grammar. Present
perfect and past simple; present perfect simple and continuous; the
passive.
Unit 7. MEANS OF COMMUNICATION. Writing
a report. ON THE IMPORTANCE OF THE INTERNET TO YOUNG PEOPLE.
Unit 8. WHAT IF ... ? Reading. Poets
and pop stars.
Unit 8. WHAT IF ... ? Vocabulary. Words
to do with poetry and music.
Unit 8. WHAT IF ... ? Grammar. Conditionals.
The verbs tell, talk, say and speak.
Unit 8. WHAT IF ... ? Writing
a discursive composition. An ideal job.
Unit 9. TRAVELLERS' TALES. Reading. A trip to America.
Unit 9. TRAVELLERS' TALES. Vocabulary. Describing a journey.
Unit 9. TRAVELLERS' TALES. Grammar. Past simple, past continuous or
past perfect? Reflexive verbs.
Unit 9. TRAVELLERS' TALES. Writing a story. My holiday
nightmare.
Unit 10. THE RIGHT CHOICE. Reading. DANGER: woman at work.
Unit 10. THE RIGHT CHOICE. Vocabulary. Negative prefixes. Phrasal verbs
give up • get on • turn down • take on
• fit in
Unit 10. THE RIGHT CHOICE. Grammar.
Reported Speech. Direct and indirect objects.
Unit 10. THE RIGHT CHOICE. Writing
a job application.
Английский для поступаюших в вузы
Упражнения по переводу с русского на английский
Тексты с параллельным переводом
Tests
Grammar
Essays
Материалы сайта предназначены для школьников, студентов и всех, кто изучает английский язык. Предполагается, что вы уже знакомы с азами английской грамматики и хотите глубже и детальнее ознакомиться с ее правилами и довести уровень знания до Intermediate а затем и выше. В данном разделе представлена программа третьего уровня (intermediate), которая включает сложные темы: герундий, сослагательное наклонение, причастия, сложное дополнение и подлежащее, будущее время, модальные глаголы.
Программа третьего уровня (intermediate) предполагает освоение определенных навыков.
Студенты должны уметь:
• вести разговор о текущих событиях и бытовых проблемах;
• описывать события, произошедшие в прошлом;
• правильно использовать прямую и косвенную речь;
• объяснять, что вы хотите, приглашать, просить, позволять и указывать, используя разную степень вежливости;
• строить сложносоставные и сложноподчиненные предложения;
• грамотно использовать условные предложения трех типов;
• строить предположения по поводу возможных событий в будущем и настоящем;
• правильно использовать всю палитру акцентов и интонации;
• воспринимать на слух как адаптированные тексты, так и неадаптированные радиопередачи и интервью;
• бегло читать тексты на различную тематику, а также выдержки из газет и журналов.
Всем, кто хочет серьезно улучшить и расширить знания грамматики английского языка — добро пожаловать!
купить диплом экономиста см. тут;салазки для hdd